Nota de premsa sobre els ferrocarrils:

28 04 2010

Revolució Verda, amb el suport de 300 persones, exigeix que es millorin els ferrocarrils

Aquesta setmana el col·lectiu de joves ecologistes Revolució Verda ha fet arribar a les mans de l’administració les signatures d’unes 300 persones a favor de la campanya “El tren s’emporta el teu temps?”

Aquesta campanya, organitzada pel col·lectiu amb la complicitat d’un grup d’usuaris i usuàries del servei de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, es va realitzar durant l’any passat per tres vies: internet, signatures in situ i facebook.

L’objectiu d’aquesta es centrava en tres punts bàsics:

-El Metro del Baix Llobregat arribi fins a Olesa de Montserrat amb una freqüència de pas dels trens cada 5 o 10 minuts, tant d’anada com de tornada a Barcelona.

-El tren de la línia R5 entre Barcelona i Manresa torni a ser directe.

-Es faci efectiu una reducció en el preu de tots els bitllets.

Aquestes demandes articulades responen a la consideració que, des d’un punt de vista poblacional, de proximitat i de mobilitat, en el marc de reducció de contaminants per transport, és imprescindible una millora immediata del servei.

Aquests objectius surten reforçats, encara més, després de l’anunci de la nova estació de la línia orbital projectada al Baix Llobregat Nord.

El receptors del document han estat, de moment i per via internet, el president de FGC sr. Joan Torres, el director general de transport terrestre sr. Manel Villalante, i també el regidor local de mobilitat sr. Josep Lluís Alonso.

Amb aquest pas Revolució Verda espera aconseguir una resposta satisfactòria de les parts implicades i empènyer a l’administració a fe run pas endavant. Així, resta a l’espera i a la disposició de les administracions per tal de millorar el servei de FGC a Olesa.

Revolució Verda


Accions

Informació

Una resposta

22 05 2010
madebymiki

Gràcies per la iniciativa, cada dia faig servir aquesta línia i sincerament te molt a millorar. Si m’ho permeteu, reproduiré aquest post al meu modest blog (unes 70 visites diàries). Evidentment mencionaré la font.

Salut!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s




A %d bloguers els agrada això: