La nova campanya per millorar el servei dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) “www.campanyafgc.tk”, ja ha començat a avançar a través d’internet i de voluntaris que recullen signatures al mateix tren.
PERQUÈ?
La signatura dels usuaris i usuàries, que ho desitgin, es fa sota tres punts que són les tres demandes que pretén assolir la campanya:
§ El Metro del Baix Llobregat arribi fins a Olesa de Montserrat amb una freqüència de pas dels trens cada 5 o 10 minuts, tant d’anada com de tornada a Barcelona.
§ El tren de la línia R5 entre Barcelona i Manresa torni a ser directe.
§ Es faci efectiu una reducció en el preu de tots els bitllets.
COM?
Aquesta nova campanya de recollida de signatures s’estructura en dues línies paral·leles i complementaries: la recollida via internet al web www.campanyafgc.tk, o en el mateix tren mitjançant la implicació de voluntaris.
Així es pretén arribar al màxim ventall de persones (els pragmàtics amb domini de d’informàtica i els interessats i afectats que no són usuaris habituals/desconeixedors d’internet).
QUI?
La queixa de l’usuari és present i creixent a l’estació d’Olesa. La iniciativa de diversos d’aquests usuaris i usuàries per canviar les coses i la implicació i la coorganització de Revolució Verda – Joves d’Olesa han fet arrancar aquesta campanya.
Així, Revolució Verda pretén mantenir l’usuari com a protagonista dotant-lo d’un paraigües legal i del suport dels recursos humans i tècnics del col·lectiu de joves.
QUAN?
Des d’ara i fins a finals d’abril.
Còpia’m i enganxa’m al mail: www.campanyafgc.tk
Deixa un comentari